Uppdatering på kattfronten.

Vi har sen senast stängt in katterna i datarummet igen och där har de varit sen dess. Men igår fick jag nog och öppnade. Orkar verkligen inte ha stängt till datarummet, har ju flyttat till en stor lägenhet äntligen men den känns ju superliten när det är stängt överallt.


Världens finaste kisse 1 <3






















Och världens finaste kisse 2 <3 (hon gör sig dock inte lika bra på bild..)

Så nu sitter min kära sambo med Sukki och försöker få henne att tagga ner lite eftersom hon morrar åt allt och alla och dessutom bits om man råkar göra något hon inte gillar. Känns som att hela grejen slog lite slint när varken Philip eller Magda kommer för att hälpa till med katterna, samtidigt som de berättar att de inte kan stå för "hur mycket kattmat och kattsand som helst" då vi inte tycker att det är mer än rätt att vi både ska få ekonomisk vinning och slippa ha katterna i olika rum för att slippa blandad kost (eftersom det är vida känt att katter blir dåliga i magen av byte av mat). Så nu måste vi ta tag i det hela och bestämma vad som ska göras. Hur som så kan vi ju inte ha katterna längre än 1 Juli, för att....


VI HAR FÅTT JOBB PÅ GOTLAND!

Så i Juli åker jag ner och jobbar på semestern och tar lite extra i Augusti medan Jonathan åker ner redan i Juni. Så detta innebär alltså att jag kommer bo själv (med lite Sara ;) ) hela Juni. Hur jag nu ska klara det.
men det kommer bli en helt underbar sommar på Gotland med Jonathans familj och allt :)


Och ikväll drar vi till mamma. Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0