Tur jag har!

Nu när jag är sjuk är det sådan sjuk tur att jag har Jonathan. Inte nog med att han kommer hem och underhåller mig lite nu när jag tycker att det är sämst att ligga hemma och inte ha något att göra, utan han tvättar, städar och lagar världens godaste middag till mig, enligt önskemål. Snart ska vi även dra igång lite tv-spel, när han kommer upp från tvättstugan alltså.



Tänkte bara påpeka att jag tänkter vägra att vara sjuk imon när det är Yeah! 09 för jag vill ligga i stadsparken och lyssna på lokalband som jag aldrig hört talas om i väntan på något band jag gillar. Men jag har sovit tre timmar på dagen idag, så det är klart jag kommer vara frisk imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0