Fan oxå..

Vaknade under natten av att jag var så tjock i halsen så det bara sved. Trodde det var i drömmen och blev helt förvånad när jag vaknade och insåg att det inte var i sömnen. Grinig som fan stängde jag av alarmet ochskickade iväg en sjukanmälan. Funkar ju tyvärr inte att jobba med att prata i telefon när man inte kan prata.. Suck!

Sitter istället hemma framför MTV och bärbara med katterna ute på balkongen och tycker att det är riktigt jävligt att behöva vara borta idag när jag var så peppad på att det var fredag, kort dag och grejer.. Fan då helt enkelt.

Och världens jobbigaste katt (Mario) är ute på balkongen och pratar, inte om någonting speciellt eller för någon annans skull, jag tror bara han gillar sin egen röst. Och nyss gick jag och släppte ut Selma från sovrummet eftersom hon alltid ska in och gömma sig under sängen så fort hon får komma in. Skitkatt.

Jaja, inte så jävla glad till synes (eller läses), men jag får väl trösta mig med att det finns andra som har det värre, och snart kommer Jonathan hem, så kanske vi kan leka i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0