Slut på internet.

Angående den dåliga uppdateringen så måste jag bara få säha att det inte är mitt fel. Det är så att internet på Jonathans jobb har blivit rätt så strypt, så det går inte att gå in på någon bra sida längre. Plus att farmor och farfar har väldigt dåligt med internet i sitt lilla hem. Så det är faktiskt först nu jag kommit till civilisationen Fårö som jag haft internet igen. Så de så!

Men sen sist har det inte varit så sjukt mycket som hänt. Men i Torsdags efter jobbet så var vi inne i Visby på Innegården ochn käkade Sushi. Lite för flådigt ställe för oss kanske men enda stället i Visby som har sushi, så det fick det bli! Sov sedan inne hos Nicke och katarina i Visby eftersom Jonathan jobbade till 20 och började 6.45 dagen efter. Sen har vi lagat lite middag åt Cilla och mats och kollat på film hemma hos farmor och farfar. Fortfarande inget badväder tyvärr. Men det kommer väl det med. Ska bli fint väder tisdag och torsdag tror jag. Imon ska vi ju även på Carinas pojkvän Raimonds trollerishow som ska bli riktigt kul! Jonathan håller ju på och testar en massa med. Så jag tror det kan bli skoj!

Nu bjuder jag på lite bilder!




I visby hamn, ett ställe med 100 olika glassorter, där Jonathan bara tog Lakrits, ni kommer ihåg? ;)



En jättefin äng precis vid campingen där vi låg och solade en dag. Typ bara vi och några hundägare.



Vattnet precis vid campingen. Mysigt va? :)



En flygstartbana som de byggt om till bilväg.



Vattnet vid jobbet igen.



Innegården där vi åt Sushi!



Uppätet! Dom bjöd på ett glas vin med som dom glömde sätta upp på notan ;)



Innegården, fast på fel ledd mamma. Du får böja huvet ;)



Ute i hagen på fårö. Lammhagen ;)



Samma ställe :)



Och jonatahn vid lilla huset :)


Nus ka jag vara social! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vad kul att se lite bilder på det du berättat om. Men du.... Är det inte dags att ta med din pojkvän till barberaren? Han är bra långhårig nu. ;)

Kramar i massor

2009-07-14 @ 11:52:22
Postat av: ANNA

Haha, jag ska faktiskt ta och klippa honom själv någon dag ;) Tog med mig saxar och grejer ;)

2009-07-14 @ 15:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0