Jag lever.

Joo, mycket händer och dålig tillgång till datorer bidrar till den extremt dåliga uppdateringen. Men inatt sover vi hos Cilla och Mats, llyckas klippa mitt svamphuvud till pojkvän. Ska snabbt hoppa in i duschen och sova, för bilen går in till stan klockan 6 imon bitti, sen jobbar vi om varandra ända tills 20.00. Inte så populärt. Men vad ska man göra va?

Jonathan håller annars på och stör mig med att trolla dagarna i ända. Inte så kul när man lyckats få reda på hur allt funkar bara... Suck! Var ju i alla fall på Raymonds trollerishow två gånger denna vecka, och han och Feridon har lärt honom en massa bus. Plus att Feridon har lärt oss att vika ballongdjur. Skitkul! Var med Feridon och Lotta inne i Visby häromdagen med, vi hade ett hål på 5 timmar och stötte på dom på stan, så Jonathan guidade och jag fick se lite nytt med, kul!

Men nu tror jag att jag måste hinna med och duscha.. Trots att jag kommer bli lika äcklig så snart jag sätter min fot på Gustavsvik imon, eftersom jag städar i denna stekande värme! Och om ni undrar hur det går med Stockholmsveckan i Visby så kan jag berätta att den MÄRKS! Det börjas förfesta vid 3 tiden på eftermiddagen, sängarna står på gräsmattorna, stora högtalare spelar dunkadunkamusik innan barnfamiljerna hunnit äta lunch. Jaa.. typ så. Men det är väl bra för mig som får jobb tack vare dom..

nee.. duschen va..:P

Ha det så bra alla :) Tror jag känner dom flesta som läser detta med, så ni får en hejdåkram med! Från Gotland!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman. Vi har haft en jättefin helg med släktkalas och besök av Pernilla och Henrik. Alla hälsar till dig. Ska bli så kul att träffa dig snart igen.

Kramar i massor

2009-07-19 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0