Vänner.

Sitter hemma idag med, mår fortfarande inge bra. Orkade knappt duscha igår, bra va? :P

Idag har jag som valigt dessa tider spenderat min dag i tvsoffan, mysigt förvisso men jag har en granne som också verkar vara hemma hela dagen. Och han ääälskar att ha hög musik på, och så har han en riktigt bra baslåda... Och han gillar bara låtar med värsta jobbiga basgången, antingen är någonting på repeat eller så gillar han bara en sorts musik. Driver mig till vansinne i alla fall!!

Och lön får jag inatt! Fetinglön kan jag lova! Så ikväll ska vi fira med pizza och handbollen! Haha, men ingen maraboupizza för mig, trots att det är våran närmsta pizzeria :P Kör på någon annan pizza därifrån ;)


Klippet med chokladpizzan ;)
http://webbtv.na.se/player/play/76413



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0