Let´s Dance

Jag har nu gjort kvällens efterrätt: Pannacotta. Jag hoppas den ska bli bra! Blev drinkglasen igen, dom är ju snygga! Tack så mycket Elli ;)

Jonathan håller på med tvätten nu eftersom han beställt tvättid. Tänkte jag hjälper till sen när han behöver hjälp men att hänga istället.

Ikväll kommer Philip och Magda, eftersom jag inte orkar ta mig upp på stan där tjejrna ska kolla på Let´s dance, utan jag tvingar folk att komma hit och kolla på det istället! Fiffigt!

Så jag och Jonathan ska alltså bjuda på mat, skojigt ;) Blir asgott!




Och vad fan gör man åt katthelvetena som alltid bajsar precis utanför lådan??!


Dom ser ut att vara änglar, men skenet bedrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0