Igår igår igår.

Blev ett besök hos Arvid och Clara, fick lunch och gav barnen julklappar, som vi lekte med. Mycket mysigt! Känns som att vara hemma och mysa när man är där.. Clara tränade även på att gå utan blöja, ganska svåra saker men hon var jätteduktig!

Haha, hon är ju så söt med. Hon tycker verkligen verkligen om Jonathan. Arvid viskade till mig att hon faktiskt sagt att hon är kär i Jonathan. Sjukt gulligt! Han fick följa med henne på toaletten i alla fall så skulle hon visa att hon kunde kissa där. Haha



Sen kom Elli och hämtade mig och vi hade väldigt skönt utan killar på Marieberg. Hon kom dock på att hon inte orkade vara med på insparken på kvällen så då fick Jonathan börja ta sig mot Elli och Martin, vi blev bjudna på mat och blev lite film. Mycket trevligt och lagom!



Idag har vi varit på kalas hos mamma och pappa, eftersom Marcus som sagt fyllde 15 i måndags. Åkte sedan ut till Mellringe till moppen så Marcus fick provaåka. Jag satt dock inne hos Åsa mest eftersom det var så jävla kallt :P






Nu ska jag gå och mysa med en kopp te, en trollkarls hemligheter eller vad det heter och med min underbara pojke och kissar :) <3

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0