Gymfunderingar.

Ja, nu är det dags! Jag ska fan skaffa gymkort! Frågan är ju bara hur jag ska göra. För jag är ju i princip aldrig frisk, men träningen kanske kan hjälpa till med det.. Sen är ju frågan halvår eller helår.. Mycket att tänka på..

Och jag sitter ännu en dag framför tvn, Jonathan har Anderas här hemma, och om jag ska vara ärlig så har jag inte en aning om vad de gör inne i datagarderoben, för nu är det någon sjuk musik på, vet inte om det är dom eller musiken som visslar. Haha.

Trött är jag med, kom tydligen inte i säng förren typ 3 inatt. Hade ju Plipip och Magda här och dom drog först vid 2 tiden. Och vi spelade som vanligt spel hela kvällen :P Spel är kul!




Får se vart dagen tar mig helt enkelt!


hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0