Gullekissen.

Haha, Mario kom nyss in och majuade sådär så man bara hör på hundra meters håll att han behöver lite gos. Haha, han är så söt. Kommer och säger vad det är han vill :P

Supermysigt hos mamma och pappa ikväll. Min syster har tydligen börjat ett nytt liv, och jag hoppas det håller i sig för det märktes att hon mådde toppen. Så skönt att ha tillbaka henne, för det är så tråkigt när det bara är läxor. Älskar henne så himla mycket ju!

Och imon blir det antagligen lunch hos Märta och fredrik så länge som Clara håller sig halvfrisk under natten. Så nu håller vi tummarna för vi har nog bokat om en 5-6 gånger nu. Patetiskt :P

Sen får vi se hur det blir, antingen lite vin med Muttan eller så drar vi hem till Jonathans familj. Vi får helt enkelt se!



Nu ska jag in och gosa med min man, som redan har det gosigt med en annan viktig flicka i hans liv; Selma. Haha, han är den enda som får sitta och gosa med henne. Så fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0