Ensam med katterna.

Haha, klockan är mycket, jag ligger under mitt stora gosiga duntäcke som jag fick i julklapp. Vid mina fötter ligger kissarna och snarkar. Haha, dom tröttnade på sex and the city för ett bra tag sen.

Och anledningen till att jag är vaken och min karl sover är för att jag somnade på soffan vid 2-tiden, vaknade upp vid 6 tiden! Det är HELA dagen :O

Vaknade dock på ett väldigt trevligt sätt. Hela lägenheten luktade middag. Min duktiga pojkvän hade minsann varit i farten :)

Imon börjar han skolan och jag kommer vara hemma helt ensam och tycka synd om mig själv.. Men jag överlever det med hoppas jag, hah. Hoppas på att jag får hem lite saker imon med.

Suck, gonatt antar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0