Aaa, just ja!

Dags för en liten uppdatering här på bloggen. Har liksom knapt energi för mitt liv irl, så vet inte riktigt hur jag ska orka hålla igång min blogg. Något jag bittert kommer få ångra när jag kollar tillbaka.

Idag har jag i alla fall varit hemma skjuk igen.. Och systemet med telefontider fungerar så in i helvete dåligt på min vårdcentral så jag måste ringa imon med. Denna gången ska jag in, och jag ska fanimej tvinga dom att se till att jag börjar må bättre, på ett eller annat sätt. Får se hur det går..

Har fått hem massa kläder från Ellos idag. Skitkul! Jonathan har fått två snygga linnen och en långärmad tight snygg sak :) Jag har fått lite med, hihi. fast han blev bortskämd förra månaden så jag känner mig inte skyldig.. Jag fick hem en mysig kimono, chinos (för stora), två bh:ar (för små?! :O), två linnen, en långärmad, mysbyxor, 5 par strumpor, 5 par trosor och en värmekudde. Skitbra! Och allt utom BHarna och chinosen satt kanonbra! :)


Suck suck, tillbaka till tv tittandet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0