Ont i huvet.

Igår blev det en riktigt bra kväll!
Jävligt kul att komma ut och umgås med jobbarkompisarna utan jobb :P Så vi festade typ hela kvällen hos Lina och sen blev det deg när alla försäkte sig på det dom tyckte var kul och alla misslyckades så vi samlades åter på Hellas och där slutade även kvällen.

För mig som är lite seg av mig dessa dagar kändes det väldigt skönt att kunna gå hem till mamma och pappa vid ettiden och lägga mig.


Idag blev det kalas för Alfred som fyllt två år. Mysigt! Fick sällskap av Märta, Clara och Marcus till affären och sedan åkte vi och åt hemma hos mamma och pappa.

Lite mys med min älsklingspojke och Beck ikväll. Skitlagom!




imon börjar veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0