Lady gaga.

Här sitter jag halvnaken framför datorn och lyssnar på Lady gagas låt Papparazzi. Skitbra!

Har lyckats komma upp och duscha, men jag ska faktiskt få skjuss till jobbet idag! :D Hämtade bilen igår, i Kristinehamn med Elli. Kan lova att det tog sin lilla stund. Men det var skitfint väder, vi såg typ jmiljoner bilar med takboxar, haha, sportlov eller vad? ;)

Annars har det inte hänt så mycket tror jag. Älsklingen bjöd på världens godaste middag i lördags, Lamm! Och igår var mamma, pappa och marcus här på kvällen och fikade, eftersom vi lyckades bli borta hela dagen :P


Men nu ska jag klä på mig, äta frulle och invänta min karl. <3



Men just just, Elli och Martin var ju här i lördags och klagade på melodifestivalen. Eller, Martin gjorde det medan Elli blekte mitt hår. Niiiice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0