Anna&Selma.

Jag sitter och kollar på något top model marathan med Selma bredvid mig i soffa. Måste erkänna att jag är lite tagen sen igår. men jag får nog skylla mig själv när jag bottnar med ett glas rött på tom mage. Då blir hela kvällen väldigt intensiv. Haha.



Skulle ju till Thao igår och så blev det. Dock tror jag att vi har det roligare förra helgen. Men igår var med trevligt! Lite för lite vattenfallfolk bara ;)

Och idag nu när jag är lite seg så blir det perfekt att åka upp på stan och kolla på vokens och sen hem till Jonathans familj och mysa. Så thats the plan!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

naaw va gosig misse :D

2009-04-26 @ 16:50:05
URL: http://ullerika.webblogg.se/dagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0