Alla hjärtans dag.

Ännu en gång är det lördag, tiden går fort och jag känner en ny frisk fläkt i mig. Jag har fått dagtidjobb på K3, eller, fick faktiskt båda jag sökte och därmed har jag fått alla jobb som jag någonsin varit på intervju om. Bra klass på mina intervjuer ;)

Och idag är det ju alla hjärtans dag. Och jag har en pojke som jag älskar mer än allt annat att spendera dagen med. Vi ska inte göra så mycket speciellt. Umgås lite med Elli och Martin typ. Men jag får ju vara med honom hela dagen :)
Började för övrigt dagen med att bjuda honom på Amerikanska pannkakor till frukost. Det uppskattades ;) Nu står han i duschen, tyckte att jag skulle följa med trots att jag snart ska iväg till gymmet med Elli. Jag avböjde bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0