Världens lyckligaste tjej.

Precis. Det är nämligen hon som sitter här i garderoben framför datorn. För jag var på fantastiskt (eller, ja.. Kanske inte fantastiskt, men kanon! Helt klart kanon!) bra humör idag på jobbet. Delarna vi fick lära oss idag var betydligt mycket lättare och vi fick reda på hur mya provitionssystemet ska gå till. Jag var helt klart nöjd helt enkelt!

Och så cyklar jag hemåt. Allt går åt helvete, håller på att bli överkörd, lampan slocknar och orsakar nästan värdens största katastrof cykelvurpa och jag håller på att frysa ihjäl i min lite för optimistiska höstutstyrsel. Men! Så kommer man hem. Till världens finaste lägenhet! Pojken har i princip städat, plockat, borrat, ställt iordning, spikat och lagat mat ända sen jag drog mig mot jobbet. Det var så underbart fint! Allt stod som det skulle, inte bara ihopsat helt snabbt för att det ska stå. Saker och ting hade hamnat på väggarna, smutstvätten låg i rätt fack och så vidare. Bäst är han! Och så åt vi middag medan vi kollade på Vem Kan Slå Fhilip Och Fredrik! Askul. Sen att kastrullen blev lite bränd och att jag fick ta hand om det lite gjorde mig ingenting!!

Men nu ska älsklingspojken "söka fakta", men jag tror att han kikar in här först. Han fick nämligen lämna rummet nyss för att jag hatar publik ;)



Imon kommer syster och äter lunch, och så fortsätter utbildningen. Spännande som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0