Trött Anna.

Ja herregud vilken dag det blev till sist. Det tog sin lilla tid innan syrran och brucshan kom, men till sist så begav det sig mot affärerna! Lämnade tillbaka lite grejer, köpte ny hallspegel eftersom vår helt oförklarligt gått sönder när Jonathan dammsög. Han var även gullig och köpte lite andra saker som är kul att ha hemma.

Selma fick även en present nör vi kom hem. Skaffat n ågot slags klätterträdsgrej med klösbräda. Hoppas hon börjar använda det istället för mattorna bara.


Måste bara berätta om dagens roligaste! När jag och Jonathan satt på ICA Maxis kundparkering. Helt plötsligt ber mannen i bilen bredvid vår Jonathan att vrida ned fönstret. Vi blir ju för fan helt rädda, men då ber han så snällt Jonte att hålla hans bildörr eftersom han inte fick in sin dörr utan att den skulle åka upp och slå till vår bil. Haha, så gulligt så!

Sen var ju mamma och pappa i huvudstaden idag, de behövde lite vuxentid. Tycker jag verkligen att de var värda!! Så mamma köpte en ny jacka, i storlek XL!!! Och den satt skitbra! Jag blir så stolt över henne så det är inte klokt! Och så syns det så väl att hon mår bättre. Jag älskar det!
Sen lyckades även pappa få med sig lite grejer hem, för ovanlighetens skull. Till exempel en jättefin kavaj! Och så har han även böjt sig för Soda Stream, så nu står det även en fantastisk maskin hemma hos mamma och pappa!



Men nu ska jag sluta tjata. Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0