Torsdagskväll!

I like it! Ledig för veckan!
Selma jagar sin egen svans, älsklingen tittar på Paradiset och jag får sitta i lugn och ro. Sköönt! Lyckades hitta världens roligaste sida, få se hur vårat barn kommer se ut. Provade två olika bilder på Jonathan, bebisen blev typ utländsk på första bilden.
Men på det andra försöket tycker jag verkligen att vi satte det:

Men just nu vill inte min dator samarbeta. Suck!

Aja, imon kommer Elli och kollar på kissen. Vi ska träna något, eller ja, något nyttigt i alla fall. Och sedan på kvällen blir det till att gå på Patrik 1,5 som vi sett fram emot i typ tre år!! Så jävla guld! Men nu ska jag gå in till min älsklingskille. Lovar att bilden kommer upp när jag fattar hur jag ska göra ;)


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0