Nu har jag lyckats bli riktigt sjuk.

Här sitter jag med snuva, feber och världens manligaste röst. Den sista delen är ju ganska frän, men dom andra två..... Grr! Jag orkar faktiskt inte vara sjuk. Jag vill ju jobba!!

Tog i alla fall en sväng förbi Jonathans mormor igår kväll. Hon hade bjudit över oss på lite fika. Så det var mysigt.

Lyckades även inhandla lite kläder igår. Blev en svart kofta, en grön tröja och ett par blåa jeans. Joo, rätt! Jag köpte jeans. Det var väl ca 3 år sedan. Jag hatar ju att handla jeans. Men igår var nöden större. Och dom är riktigt snygga!


Men nu ska jag slänga mig framför tvn och vänta på att min underbara pojkvän som är ute och tar hand om tvätten ska komma in. han börjar skolan klockan ett.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0