Misslyckande eller bara ändrade planer?

Som vi alla vet så såg både jag och Elli extremt mycket fram emot att gå och se nya filmen : Patrik 1,5. Vi hade köpt biljetter på nätet, tagit oss upp på stan, ätit, köpt godis, cola osv. Satt oss i biosalen, kollat på all reklam, och äääntligen ska den börja..??
Men nej!
Det är något fel, så det går tyvärr inte att se filmen. Vi fick så rart röra oss utåt, fick en extra biobiljett som kompensation, frågan är ju om det är bra eller dåligt med tanke på att vi lagt hela vår fredagkväll på dessa planer. Men vafan. Jag och jonthan tog oss hem till familjen. Jag och föräldrarna satt och tjttrade i soffan (eller jag och mamma eftersom pappa är mer intresserad av tvn) medan Jonte spelade dator med Marcus.

Så vi kom ganska nyligen hem, busat lite med Selma som varit ensam en ganska bra stund nu, hon blir så himla rastlös i denna lägenhet, men utomhus vill hon ju knappast vara så som hon skakade sist. Så vi får helt enkelt leka med henne så hon får utlopp för sin energi, men det funkar ju det med.

Nu verkar hon dock vara någorlunda trött, så hon sitter här i knät på mig, hon verkar dock vara mer intresserad av att skriva än att titta på. haha. 


Och imon blir det ännu en arbetsintervjuv, haha. Ja, på en lördag, jag vet. Men vi får se hur det går med den saken. Så kommer även hela familjen Hammander och hälsar på Selma och Sara och Jack stannar och övernattar medan jag och jonathan drar till Elli och martin, känns sjysst!




Men nu ska jag in till min älsklingskille!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0