Isa Eller Saga?

Jamenvisst! Jag klarade provet, med buller och bång! Två hela procent över gränsen! Ida blev stolt, jag blev stolt, syrran blev stolt. Att hon sedan fick 87 % gämfört med mina 72 % är en annan femma ;) Jag är i alla fall stolt över henne!

Ooooch! Vi ska få kisse! Vi räddar henne undan döden skulle man kunna säga. Hon och hennes syskon skulle alltså avlivas om de inte hittade något hem. Men det gjorde dom, alla fyra! Tack och lov! Så hon flyttar in hos oss någongång under helgen. Får se när bara, kan bli imon kan bli på söndag. Men vi har i alla fall varit på ÖoB idag och inhandlat div som man kan behöva. Superbra helt enkelt.

Och nu är min älskade CH hemma. Jag har saknat honom mest! Så imorgon får jag äntligen träffa honom. Har gått aldeless för lång tid enligt min mening. Men jag är glad och nöjd! Så imorgon styr vi lite kalas hemma här, för att fira dom underbara trillingarna!


Och jag säger bara: Tur för Jeanette att jag hoppar in och räddar henne. Tack vare min cykel kom både hon och jag i tid till jobbet. Plus att min karl lovat att hjälpa henne med datorn så hon slipper köpa ny. Det är sjysst va?

Han är liksom bäst. Och joo, det är slut på Bajskorven. Det låter ju helt enkelt inte så snyggt..??!




Men ska kissen heta Isa eller Saga?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Skrållan sa jag ju!!! ;););)

2008-09-12 @ 00:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0