Bilder.

Jaha, igår var det typ omöjligt att blogga, den gav upp på något vänster, men idag kör vi hårt istället.

Lördagen var mycket trevlig! Vi spelade spel, jag ägde alla, vi drack vin och shots och grejer. Kul hade vi! Sen på söndagen hann vi upp och äta frukost, sen åkte vi hem, eftersom Sara och Jack var kattvakt hemma hos oss. Kändes inte rätt att lämna kissen hemma själv ännu.

Väl hemma låg älsklingen och mådde ganska dåligt medan jag sprang runt och joxade i lägenheten. Åkte även iväg och handla, hittade väldens mysigaste väg till ica. Yey!

Sen åkte vi hem till mamma och pappa eftersom dom bjöd påmiddag. Så mysigt att komma hem! Jag gillar det!

Sen drog vi till biografen eftersom vi ÄNTLIGEN skulle få se Patrik 1,5. Och idag fick vi se den! fantastiskt!
Och den var asbra! Jag gillade den asmycket! Garanterat sevärd. Så mysig!


Aja, och nu på morgonen skulle jag och Elli ses på stan eftersom jag behöver se mig om efter nya jeans. Vaknade dock med ont i halsen och typ helt sjuk. Så jag avbokade och nu tar vi en hemmadag. Älsklingspojken åkte nyss till skolan igen. Smidigt att kunna äta lunch hemma va?

Sen ska jag till jobbet ikväll såklart! Men det är bara skönt på något vis.




Tänkte visa lite bilder på Selma. Jag är ju sämst!







Och det finns anledning till att det bara är sovbilder på henne. Det är för att hon är helt galen när hon är vaken. haha. Typ som nu när hon försöker döda en strumpa i köket. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0