Jag är på jävla bajshumör.

Eller, var när vi var på stan. Meeen, jag och älsklingen köpte ändå två receptböcker på Åhléns, där jag fick den sämsta servicen jag fått i hela mitt liv.. Får man gå före i kön om man fått hjälp av en kassörska..? Det fick kärringen innan oss i alla fall. Och sen var inte ens kassörskan trevlig mot oss. Nee, botten Åhlens!

Köpte även ett sidenband som jag tänkite låta Jontes mamma sy fast på min jacka åt mig, eftersom jag är så extramt dålig på att sy själv. Men det kanh ju vara lite kul att få en egen prägel på jackan, eftersom alla i Örebro verkar äga en likadan.

Åhh, just nu vill jag att det ska vara igårkväll. Så himla mysigt att få va hemma. Men detta är ju sista dagen på veckan, sen äre helg! Soooft!
Och imon ska antagligen pappa hjälpa till att köra mig och Selma till vererinären. Sen hoppas jag att vi kan ta en lunch och mysa bara!

Får även äran att träffa Jonathans morbror imon för första gången. Han bor i Göteborg annars, så det ska bli kul. Han håller på med fladdermöss, åker runt i världen och grejer. Det var han som det var sån hysteri kring, han som hade hittat en ny art eller något.. Aja, så han är ju lite köndis i alla fall. Känns status tycker jag nog! Tänk att vi en dag kommer bli släkt!



Men nu är det dax att börja dra mig mot jobbet, jag som är så trött. Jag ber till gudarna om att vi ska nå målet och få gå hem tidigare. Jag vill mysa med lyxfällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0