Hemma tidigt.

jaha jaha, blev en ganska skön dag på jobbet trots att jag fick mensryck på slutet och vägrade sälja. Sålde i alla fall min sista och fick gå hem lite tidigare, missade dock Desperate Housewifes i alla fall eftersom alla i familjen utom min favoritpappa kom och hälsade på.
Jaha, men på jobbet satt i alla fall Arvid och medlyssnade en stund, han hade typ bara bra saker att säga sedan! Sjukt kul ju! Lite nöjd.. hihi.

Annars har vår träningsmaskin kommit idag, dock finns den att hämta ute på DHL i Marieberg.. Hade vi vetat det hade vi ju knappast beställt hem den.. Suck. Lätta att komma ut dit som student i Örebro. Men som tur är jobbar ju bara Jonathans pappa varannan vecka, så då kan han säkert köra oss någon vardag som dom har öppet.. Skitdåligt i alla fall. Sjysst gjort Ellos!

Och nu är min kisse helt galen och blöder ur röven.. Vad gör man då? Blodade ner min tröja gjorde hon med.. :( hoppas det går bort!!


Nee, nattdax kanske.. ? Måste köpa nya sängen i helgen! Mamma och Annelie har lovat att hjälpa till! :) Lääängta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0