Födelsedagskalas.

Idag har det varit fullt hus här på Tärnvägen igen. Anledningen till detta var ju såklart min födelsedag, så jag började dagen med att städa och styra tårta, medan min älskling sov eftersom han gick och la sig åtta imorse pga Martins lantjat. Haha. Men det var kul att få träffa Martin i alla fall.

Så det var hela min familj som kom,  plus hela Jontes familj och min farmor. Så det blir riktigt mycket folk och så en liten  busig kisse mitt i allt detta. Skoj! Alla älskar Selma!


jaha, och imorogn börjar jag jobba på Poolmedia. Sa upp mig från Branschmagasinet i fredags då jag fick jobberbjudande från Poolmedia. Så nu känns allt skitbra och jag längtar tillochmed lite tills imorgon. Det känns helt sjukt bra!



Så ikväll äter jag och Jonathan rester från lunchen vi beställde från svärmor (typ 300 kilo över!) och fettar sista biten på tårtan medan vi kollar på Hells Kitchen matathon. Helt sjukt najs va??!


Jag avslutar med världens sötaste kisse. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0