Stressiga Onsdag.

Oj vad jag har lyckas hinna med idag, eller, jag har i alla fall hållt igång ganska bra med tanke på att jag var ganska så sjuk i måndags.

Dagen började i alla fall typ klockan nio då Elli ringer och väcker oss eftersom hon lämnat Martin på universitetet och nu vill komma och umgås. Så visst! Under tiden gör jag mig iordning och sen fick hos skjussa mig till frisören, som verkligen behövde klippa en del! Men nu känns håret så himla bra!

Sen drog jag till arbetsförmedlingen och anmälde mig som arbetssökande. Detta var skitbra för hon som jag träffade var verkligen hur mysig som helst! Så hon tyckte verkligen att jag skulle stå på mig och söka dom jobb jag ville ha. Superskön!

Blev lite slapp hos mamma och pappa sen, inte så kul kanske. Men sen bar det av mot arbetsintervjuv. Vi var ju inte direkt få som sökte jobb och dom lovade att höra av sig snart, han jag pratade med trodde att det skulle bli goda nyheter. Haha.


Sen till K3, jag sålde mina 2 så nu är jag nöjd! Min älskling mötte mig efteråt, bjöd mig på middag på värmlandspizza. Jag älskar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0