Hej jag lever.

Nu är det över en vecka sedan jag skrev här på bloggen och mycket har hänt sedan dess.

Till att börja med så har vi äntligen haft vår överraskningsfest för pappa 50 år. Det blev skitbra och alla var supernöjda, haha. Och pappa hade inte fattat ett skit. Smarting där ;)

Sedan har min älsklingsmamma lyckats bli helt sjuk.. Rosfeber och nackskott, vilket gjorde att hon nästan svimmade på festen, stackaren..

Jag och Jonathan har blivit blodgivare, jag som trodde att jag inte skulle kunna eftersom jag hade för lågt blodvärde förra året när jag provade.. Men nu gick det alltså! Så den 22a december ska vi dit och lämna eftersom de behöver extra mycket blod runt jul och nyår. Lite stolt :)
Vill du med bli blodgivare? Gå in på www.geblod.nu

Sedan har jag varit på ett mindre trevligt besök på sjukhuset.. BLÄ!

Hunnit titta på TWILIGHT en gång till. Denna gång var även Jonathan och Marcus med mig och Annelie. Ochså har jag  fått reda på att det faktiskt är fyra böcker. haha, fel av mig. ;)

Jag har jobbar och klått alla mål som var satta. Vi ska klara 0.5 vilket är två per kväll = 0.5 i timmen. Jag tog ca 2.0 i torsdags!! Fick iväg 9 stycken på samma kväll! Vågen någon?

Igår var det möte på arbetsförmedlingen. Jävla dagis. Pratade med oss som om vi var typ 3 år. Det är ju kul att dom vill hjälpa oss, men är vi 18-25 år så fattar vi nog utan att man pratar bebisspråk. Men hon trodde att jag skulle få jobb ganska snabbt...

..Vilket jag fått! Ida har fixat in mig på K3, så nu får jag ge mig tror jag. :D

Och igår hann vi även med K3 fest, jag och Jeanette började föra vid 3 tiden, mötte upp gruppen vid 5 och klockan 7 började julbordet. Det var sjukt trevligt! Dock tog min kväll slut vid tolv ungeför då jag inte mådde så bra. Min underbara älskling kom och hämtade mig och körde mig hem. Älskaaaar!!





Detta var alltså veckan ni missat! :D
 




Kommentarer
Postat av: marcus "hoffet" gustafson

en kommentar:D twilight var bra:D

2008-11-29 @ 15:24:03
URL: http://mmarcuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0