Har ju inte hunnit berätta!

Måste ju uppdatera gårdagen. Pappa fyllde ju 50 och hela dagen var fullspäckad, kunde ju inte skriva om det innan eftersom den galningen läser min blogg.

Men dagen började ju i alla fall som sagt med att vi gick upp vid 6 tiden eftersom vi skulle hämta mackor och hinna hem till mamma och pappa eftersom mamma skulle iväg till jobbet tidigt. Vi smällde smällare och sjäng för full hals. Sen tog vi det lugnt en stund (= jag sov lite inne på Marcus rum som var så jävla kallt att jag trodde jag var på vinterhajk med tema).

Sedan tog vi med pappa till Hälsokällan, ett litet spa som drivs av Johannas mamma på tema, hade jag ingen aning om faktiskt. Men dör fick pappa i alla fall njuta av floating. Jag och Annelie drog runt lite under tiden..

Efter det tog vi pappa till hans jobb, där hans jobbarkompisar fick fira honom och käka lunch ihop. Under tiden fick jag och Annelie mycket bra saker uträttade.

Blev fika hos farmor efter det, lite tårta och släktsällskap. Sedan fick han massage utav Hula, som hade lovat att ta det lugnt med honom eftersom han fyller gammalt.



Dagen avslutades med världens mysigaste middag på Ågatan 3, jag åt det godaste jag stoppat i mig. Rödspätta med svarta kantareller och poptatismos. Efterrätt blev friterad ost med hemmagjord glass och hjortronsås.Mums! Och så väntar världens finaste kille när man kommer hem <3


I alla fall, GRATTIS PAPPA!! (det kommer mera...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0