Välsigna Gud den mat vi få.

Kommit hem från Borlänge och Vårtgården (vårgårda..?) nu. Haft en mycket trevlig helg med många imponerande konster och guitarherosuccé.

Örebro kom väl inte etta direkt, men alla var vi glada ändå. Fick följa med familjen Österlund hem till vänner och leka och ha mig, mycket trevligt må jag säga!

Just nu känns det som att jag borde göra något, men ska jag vara helt ärlig så orkar jag inte det. Saknar Jonathan en massa med, tycker det är dags att komma hem nu, men han är i Irland och festar gärnet eftersom de kom 4a och vann bäst genomförda låt. Yeah!


Hur ska allt hinnas med? Hade fått en väska till studenten på min säng när jag kom hem idag. Fiin! Nu är jag glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0