Sommar för ihelvete!

Ååh, har svettas ihjäl idag! Vaknade hos bajsJonte som drog iväg från mig medan jag fortfarande låg medvetslös i hans säng, trött.. ? Tog mig iväg till Elli och joina henne till lögenheten hon skulle titta på, eftersom Martin inte hade möjlighet. Mycket trevligt, och helt okej. Drog vidare och käkade lite innan vi drog till filmvisningen av The Greatest Quest Ever In A Human Society. Hysteriskt rolig!

Drog vidare hem till jonathan igen, eftersom han skulle iväg till Sockholm vid fyra, blir femmilslopp imon. Sjuk är han! Men jag hejar för att han ska komma i mål, men det gör han lätt!

Ikväll blir det iväg till Elli och ta det lugnt, känner min som vanligt inte helt i form och tänkte att lugna puckar är nog bäst ifall jag ska klara hela perioden som jag har framför mig.


Just det, lyckades framföra min Hurt låt med Christina igår på Kulturskolan. Jag som har scenskräck. Så jag är sjukt nöjd med mig själv och alla andra är rätt stolta.



På onsdag blir det vårruset. Den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0