Kanothajk.

Jag är hemma. Hemma ensam. Jag ska packa. Packa till den förbannade kanothajken.

Som ni ser är vädret piss! Det kommer säkerligen regna hela hajken, vi kommer vara skitblöta och behöva slänga oss i vattnet för att sedan bli räddade. Detta suger. Plus att jag bara kommer få G i denna kurs.


Gårdagen blev i alla fall skitrolig. Vi spelade och kollade på Björn Gustafsson. Jag vann massor, och Jonte hjälpte mig att fuska! :)

Han är bäst bäst bäst bäst! Och min. Den ni! Känn er avundsjuka!





Fortsätter packa.......

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fast du fick ju hjälp av mig att packa...
Jag stannade ju hemma av två anledningar, dels att jag inte är speciellt förtjust i bilar och dels - som jag sa - att jag visste vad som väntade mig om ingen var hemma och hjälpte dig.
Så det så!!!!!!!!!!

2008-05-20 @ 19:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0