2 veckor kvar.

Jag kan inte fatta det, det är bara två veckor kvar till STUDENTEN! Alla har panik över läxor som ska in och saker som ska fixas. Inte jag. Jag har mitt schema klart för mig och allt är fixat, nu ska jag bara glida med. Det jag får göra nu är att hjälpa till så mycket jag kan, till exempel med Sötjontes läxor, vilket jag sitter och gör nu. Han skulle göra en recension på Ondskan, och jag råkar ju då tycka att det är en av de bästa böcker jag läst, så det blev jag som skrev den, efter att jag tjatat mig till det. Jag vet att jag är psyko, men jag tycker det är kul.


Nu ska han få ta över datorn för mer läxor, mig hittar ni nog vid tv-spelet. gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0