Drömmar åt olika håll.

Nu finns det vissa personer som vägrar gå med på att vissa har drömmar som inte baserar sig på lön eller status, vilket mina drömmar verkligen inte gör. Jag vill bli sjukgymnast och förskollärare. De yrkena tillåter mig att göra det jag gör bäst och helst, ta hand om människor. Jag skulle känna mig som jordens fattigaste människa om jag blev instoppad på ett kontor hela dagarna utan mänsklig kontakt, att ta prover i ett labb eller försöka sälja hus som jag skiter fullständigt i hur dom är konstuerade. Det är idioti för mig.

Jag är stolt samare. Och jag tar ingen skit, för det har Lars Ohly lärt mig i skolan idag.

Kommentarer
Postat av: Mickr

Lars Ohly är bäst.

2008-03-13 @ 23:29:49
URL: http://lakun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0