Sämsta fredagen.

Nu sover han. han somnade klockan tio!! Jag avlider.. Det är inget kul att sitta här hemma hos honom, helt vaken och ensam medan han ligger och sover.. fan! Skulle varit hemma, då hade jag kunnat hänga på ut.. Men men.

Sitter och pratar med min favoritfinne på msn, han åker till Finland på torsdag. Borta ett halvår till ett år.. Jag vet faktiskt inte hur jag ska klara mig. Han är verkligen den bästa. Finns ingen kille som bästa CH! Men jag tänker ta honom alla dagar han har kvar i Sverige! hans familj har ingenting att säga till om!

Frågan är om man ska sällskapa idioten som somnat med kläderna på nu.. Vi ska ju ändå dra till mormor vid halv nio imon bitti. Lagom kul..


Gonatt..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0