Lugnt och skönt.

Just nu har jag ganska precis vaknat, dragit igång en tvätt och satt mig här.. Ingen som säger att man sover för länge (förutom jag då, men det är ju så myyyysigt!) och ingen som ska dra och tvinga en att göra saker som att tvätta. Helt upp till mig. I like it!

Joo, fick goood mat av Jonathan igår. Han hade lagat någon schnitzel med egengjord sås. Duktig!! Sen bjöd jag på min supergoda efterrätt med hallon och maränger. Sen hinner man inte speciellt mycket mer innan han är för trött för att hålla sig vaken.. Så blir det när man jobbar till nio. Fattar inte hur Ida (gruppchefen) orkar med. Hon jobbar ju samma tid och har villa och sambo som inte jobbar som henne.. Men men.

Idag ska jag i alla fall fortsätta fixa hemma, funderar på att förbereda maten så jag bara behöver värma när jag kommer hem. Vi får seeeee! Nu blir det i alla fall frulle. Byyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0