Jobbet.

Nu sitter jag och har precis tryckt i mig en prinsesstårtsbakelse, tillsammans med en omgång Tabooo. Jag, Ronak och Ida krossade Feben och Maria.. Inte konstigt när Maria är så sjukt kass.. men men.

Sitter nu breve henne och försöker sälja iväg något så vi får gå hem åtta vore faktiskt sjukt soft!

Och jag har flyttat min heltid med en vecka framåt. Detta innebär att jag kan sitta på amex en vecka till och har därmed en veckas lön extra! WOHO!


Efter jobbet ikväll ska jag hem till mig, där min underbaraste pojkvän förhoppningsvis lagat något riktigt smaskigt till mig. Sen ska jag bjuda på efterätt och så blir det fotbollsmys.



Jag vill heeeeem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0