Jävla letande

Helst av allt just nu så vill jag bara flytta ihop med min underbaraste Jonte. Men inte fan lyckas det när det inte går att få en enda visning hos ÖBO. Sen vill jag inte använda kontakterna innan vi vet om vi kommit in på universitetet eller hur framtiden ser ut. Men jag vill flytta ihop med honom, nu! Är så grymt skönt när vi får sköta oss själva. I like it!

Snart är det jobb. Jag orkar som vanligt inte göra någonting. Noll energi och bara helt trött. Fan. Alltid samma sak.

Ikväll ska vi i alla fall vara hemma hos Jonte. Han har köpt något nytt spel till sin WII, till balansbrädan. Det kommer nog bli sviiinkul! Och så var jag på stan med Elli för en stund sen. Köpte ett linne och en pärm, öppnade nämligen mitt första sparkonto och uppgraderade mitt kort, känns ju fränt! Så nu ska jag ha en pärm att sätta in alla viktiga papper i. Moget va? hih!


Sova..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0