Semester!

Ja nu jävlar. haft mina sista jobbiga timmar på canal digital. Kommer sakna min Jeanette, även fast vi lätt kommer fortsätta leka så kommer jag ju inte få träffa henne varje dag. Surt. Och kommer ju även sakna mina knäppgökar jacob och Micke. De livar upp stämningen som få vill jag lova!
Men det är ju lätt bättre med lov! hih! Första riktiga semestern sen studenten. Det tycker jag är fett värt!!

jaha, imon ska jag och min älsklingskille upp relativt tidigt eftersom vi ska skriva på kontrakt till lägenheten klockan 11 imon bitti. Sjukt bra! var och kolla på den idag. Sjukt liten för att vara så många rum men kommer bli hur mysigt som helst! Så morgondagen kommer tillbringas med att kolla lite nya möbler och grejer.

Har även lovat Jonteponte att jag ska bli en gladare flickvän nu när min tid med idioter i telefonen är över. Tror jag lyckats hela kvällen..?

Imon blir det lite vin och mys hos Elli och martin som får sin lägenhet imon! Det blir grejer det!



Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0