Oduschad, osminkad och nyvaken.

Klockan är typ 13 och jag har gamnska nyligen vaknat. Tvingat mig att sitta en stund vid datorn och höra av mig till diverse olika hyresvärdar, så man kanske kan få något jävla lägenhet någon gång. Det är faktiskt riktigt jobbigt kan jag lova.

Annars kom min älskade pojkvän och räddade mig igår kväll tack och lov. Jag kände mig gaanska ensam där inne på mitt rum.
Så ikväll kommer han och hämtar mig och tar mig hem till honom, av någon anledning jag inte förstår dock.

Älskar att vakna med en full mobil av mysiga meddelanden och grejer. Idag när jag vaknade har Jeanette lämnat ett supergulligt telesvar eftersom jag inte vaknade av att hon ringde. Samtidigt som min älsklingspojke översatt I´m yours. Så sööt!

Men det är väl dags för mig att krypa tillbaka ner i sängen och ligga hela dagen och tycka synd om mig igen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0