Helt uppochner.

Jag vet inte när jag ska vakna på morgonen eller vara trött på kvällen. Att börja klockan 13 och sluta klockan 21 är det skummste jag varit med om. Ska man gå upp tidigt så man har samma dygnsrytm som alla andra`? Eller ska man sova lite längre så man faktiskt kan få ut något av de timmar man är vaken i ett sträck?

Har i alla fall kommit igång på canal digital. Det är ju inte kul kan jag lova! Men jag och Jeanutt räknar ned till semester! 18 dagar kvar! Tycker jag är rätt okej ändå.

Men nu ska jag göra min iordning för att träffa Elli på stan och slänga i mig något att äta innan jobbet. Får hoppas på en bra dag på jobbet i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0