Är det så framtiden kommer se ut?

Jag kom inte in på mina utbildningar. Eller, jag kom in på en 15 poängskurs med genus i skolan. Så jag har ett vitt papper framför mig. Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Men jag ska försöka hitta ett bra jobb till att börja med. För K3 är inget alternativ kan jag lova!

Annars har min älskade pojkvän kommit in! Grattis älskling! Så vi blir kvar i Örebro i alla fall. Och allt jag vill just nu är att hitta en lägehet så vi kan börja leva tillsammans. Killen är nämligen en dröm att bo med. Han tar hand om mig så sjuk bra. Jag som alltid ska hålla på och vara sjuk. Jo, jag älskar det såklart.

Har även gjort kvar en fjärdedel av min tid på K3, så sjukt skönt! Jag och Jeanette räknar ned! haha, jävla kul har vi!

men nu ska jag gå upp till min älskling som ligger och tittar på friidrott. Jag vill titta på skräckfilmen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0