You want a pice of me.

Har legat och svettats röven av mig större delen av dagen. Morsan har kommit in på rummet med jämna mellanrum och nöjt trippat därifrån efter att ha tryckt i mig ännu en värktablett. Dvs, för tillfället är innehållet i min mage mycket kemiskt, med värktabletter och en ganska liten bit pizza som jag tryckte i mig i desperat hunger och så en liten bit av Marcus födelsedags tårta som han komponerat ihop helt själv. Smaskig.

Tänkte bara berätta för allmänheten att min 3 åriga (4?) syssling Arvid måste vara den sämsta någonsin på kurragömma (som jag aldrig kommer våga leka igen, av vissa anledningar). Marcus börjar räkna:

Marcus - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10! Nu kommer jag!
Arvid - Pip, pip, pip!
Marcus - Vart kan han vara?? (går och letar förtvivlat)
Arvid - (nu mycket högre) piiip, piiiiiip!
Marcus - Meen, vart är du Arvid?
Arvid - Här är jag! Under bordet!
Marcus - (kollar under ett av våra miljoner bord) Nej, här var han inte..
Arvid - (slänger sig fram under bordet, mitt framför fötterna på marcus) Meen, här är jag! Nu räknar jag!


Det har alltså varit släktkalas här idag, jag fick pga sjukdom inte medverka, Arvid tyckte jag var lat som låg och sov mitt på dagen, dags att väcka. Men jag kollade ju på Lilla Jönssonligan Och Cornflakeskuppen. Skitnöjd ju.

Måste bli frisk!! Hinner inte vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0