Vimmelbilder & Uffe Larsson.

Jag kommer inte gå och lägga mig inatt. Anledningen är rädsla, skräck, mardrömmar. Klockan är enbart tre men jag har redan hunnit uppleva diverse hemskheter. Jag har bla hittat vimmelbilder på mig själv från i fredags. Detta är ingenting jag kommer dela med mig av på bloggen med hänsyn till eran sömn. De kommer nog däremot dyka upp på mina kära vänners bilddagböcker. Huuä.

Jag har även hunnit titta på Lets Dance. Mycket bra program och jag är lite småkär i allihopa tror jag. Förutom en person, en person som får mig att svettas och kolla mig nervöst över axeln. Detta är Uffe Larsson och hans snea leende har nog alltid fått mig att rysa. Min mamma instämmer, jag är alltså inte paranoid. Känns skönt det i alla fall. Vi är i alla fall rädda för Uffes leende och har nu funnit någon slags ro när han härmed lämnat showen.

image106


Ser ni leendet??! Undrar hur länge han tränat framför spegeln. Man ler när man är glad Uffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0