Torsdagen är nya måndagen.

Kan grönt vara nya rosa så kan torsdagen vara nya måndagen. Jag hatar torsdagar. Jag har för övrigt en mycket bra dag, har varit i skolan mycket mindre än vad jag räknat med, haft en mysig promenad i solskenet med Emma på lunchen och inte nog med att jag sett fel på schemat och dagens slut är 1½ timme tidigare än väntat så vill Jessica inte pressa oss med en jobbig lektion till denna dag så vi har "lektion" i ca en kvart innan hon låter oss springa fria. Ändå hänger ett moln över denna jag. Jag hatar torsdagar. Jobb ikväll. Lika bra att ha något att göra medans man hatar..?


Igår tog jag och Sandra en mysig promenad i alla fall, pratade om allt mellan himmel och jord. Behövligt. Eller, ja prata och lyssnade, mycket nöjd. Imon ska vi ut, och då menar jag ska. Jag ska ut. Men innan dess ska jag skaffa gymkort.

Hej och välkommen mitt nya smidiga liv

Hej och välkommen mitt nya och hälsosamma liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0