Spontan sleepover.

Dagen började med mig och CH på msn. Uttråkade och villiga att hitta på något. Kom fram till att vi kunde sitta hemma hos mig och glo film hela kvällen. Höll nästan på att åka till Kga för att gå på fest. Hittade dock inte bil stor nog för oss alla så vi gav upp. Istället kom festgänget till mig och spektaklet var igång. Det kollades Hide & Seek, American History X och lite på En Djävulsk Romans, innan jag besämde att vi skulle spela spel. Och vi körde Alias, tjejerna mot killarna, vi vann med hästlängder. Så sjukt bra vi var. De skyllde på ölen. Bullshit! Vi är bäst!

Eftersom klockan blev runt 6 på morgonen så bestämde sig alla för att sova över (förutom Karin som satt sig på en After eight och åkt hem till pojkvännen). Så vi fem dök ner i madrasserna jag hade dukat upp på mitt rum. Jag har allltså haft CH sparkandes på mig hela natten. Tnx! Sov till tolv ungeför när CHs härliga ringsignal väcker oss.

Alla har precis dragit och jag och lillebror har packat ihop granen lite grann. Snart ska jag laga mat åt oss och sen blir det utgång med pojkarna. Lovely.



Imon ska vi se om vi kan få till lite utbildning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0