Söndagssnygg.

Nu har jag och syrran varit ute på en myspromenad sen sist. Kallt var det dock. Jag fattade ju inte att jag var tvungen att ta på mig kläder. Inte ens BH hade jag besvärat mig med. Dumhuve!

Just nu ska jag bränna ut lite filmer som jag ska gotta mig med hela natten. För hörrni go vänner. Jag har sovmorgon, hmm, jag menar sovlunch till två imon! Jag är bäst! Sen att jag ska upp vid tio för att träna är ju en annan femma.

Jag har även kommit i mina gamla jeans. Är det äkta lycka eller vaad? Så imon ska jag ha mina gamla jeans som jag inte ens gillade förut på mig till skolan och vara allmänt lycklig över att jag börjar bli fit. Sen att jag enbart har idrott imon är väl skit samma? Man kan väl jympa i tigha jeans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0