Sen uppdatering.

MIn kropp lurade mig och jag satte mig för att gosa lite i soffan. Somnade och sov i ca två timmar, sedn oförmögen att ta mig upp. Hade beställt mat av mamma så jag fick glatt sätta i mig ett par tuggor, men de gjorde mig antagligen ganska gott trots illamåendet. Klarade mig i alla fall hela dagen utan värktabletter. Bravo.

Idag vaknade jag, termometern stod på 36,7. Feberfri!! Trots halsont betraktar jag mig nu som "frisk", jag ska alltså gå till jobbet och göra mitt bästa om bara någon minut. Har fått i mig lite jordgubbsfil till frukost, lite näring i alla fall.
Så nu hoppas jag mest på att Sandra kommer och gör mig sällskap eftersom jag höll på att svimma av ansträningen att duscha för bara en liten stund sen. Men jag får ju i alla fall sitta stilla på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0