Okänd avsändare.

Blir alltid så glad när jag får sms av folk jag inte vet vem det är. Spontan festinbjudan. Imon blir det utgång!

Gårdagen spenderades med Sandro, vi hade mys och kollade film. Spontan drog på bio ca tjugo minuter innan start. Fick med oss massa popcorn och mys in med. Kollade Arn. Han var snygg. Sen halkade vi hemåt i natten och hann med Gergia rule och stomp the yard. Ställde klockan på ringning klockan tolv (:O) för att hinna gymma idag. Njoy är ju dumma i huvet. 329 spänn i månaden??! Friskis tar 600 någonting fram till studenten. Friskis here I come.

Blev sedan arbete, sålde bra mycket mer än målet, stolt Anna. Vann över syrran gjorde jag med. Blev en sväng med till Mässan sen, ville testa på mitt gamla liv, är nog ingenting för mig fortfarande. Ha! Maddes bil gick i allafall sönder och jag skjussades hem tack och lov. Nu ska jag försöka välja film att titta på. Svåååårt!



Imon ska jag köpa fääärg! Vill göra klart mitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0