Oh, it's my life.

BLev utgång till Satin med Sandro. Där träffade vi Simon, Jake, Omne och Arfit. Mycket trevligt faktiskt. Trots vårat korta besök. För ett tu tre kom trillingarna och marcus åkande och vi hamnade på Jerntorget och umgicks med dom en stund. Lämnade dom sedan för att ta oss hem, eftersom de var något gnälliga i bilen. Vi tog oss till BK, Sandra skyndade till bussen och nu har jag precis tryckt i mig min burgare.

Tack till Sandra för kvällen. Det hade inte blivit något utan dig hurru!


Fucked up med folks jävla trycka ned attityd. Känns som att det är en jävla massa som inte har någon annan måltavla för tillfället. Ge upp för i helvete! Jag är too fucking gooood for you!


Visssa saker kommer jag aldrig släppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0